Nepropásněte! Je tu poslední ročník studie Zpravodajství ve věku mediální fragmentace ve známém formátu

K dispozici bude na začátku prosince 2024. Máte o ni zájem? Napište nám!

Nenechte si ujít poslední šanci získat unikátní zpravodajskou studii v původním formátu! Ale nebojte, studie nikam nemizí, od nového roku pro Vás chystáme interaktivnější formu jejího představení.

Oblasti a témata, na které se v aktuálním vydání můžete těšit:

  • Trendy v konzumaci zpravodajství
  • Segmentace konzumentů (až 6 segmentů) – pomocí shlukové analýzy; založena na hodnocení zpravodajských témat
  • Sociální sítě
  • Hodnota online zpravodajství
  • Konzumace regionálního zpravodajství
  • Důvěryhodnost zdrojů
  • Fake news

Studie navíc letos slaví 16 let existence, čekají na Vás proto i časové řady sahající až do doby, kdy svět ještě neznal TikTok, internetové deníky měly k paywallu pár let daleko a YouTube či Instagram byly v ČR v plenkách.

Čerpáme tedy z unikátní a silné datové základny, ale reflektujeme i aktuální trendy.

Naposledy jsme data sbírali v době covidové pandemie, a tehdy jsme zjistili například:

Jak se situace od té doby změnila? Dozvíte se exkluzivně ve vydání 2024!

K dispozici:

  • Prosinec 2024

Metodika:

Online sběr dat, reprezentativní vzorek 1000 respondentů 15+ z internetové populace Českého národního panelu.

Rozsah zahrnutých služeb:

Zde nahlédněte do seznamu dotazovaných zdrojů zpravodajství.

Garantky studie:

Kristýna Kamlarová – Head of Data & Insights
Eva Sklenářová – Senior Research Manager