Chcete pracovat v perspektivní výzkumné agentuře a vyzkoušet si práci s různými odděleními? Hledáte stabilní a zajímavou práci s možností krátkého úvazku? Nebojíte se práce a komunikace s lidmi, máte příjemné vystupování, skvělé organizační schopnosti, rádi pomáháte, úsměv Vám není cizí a čiší z Vás pozitivní energie? Jestli ano, jste tu správně!
Kdo jsme?
Jsme ResSOLUTION Group s.r.o. – česká výzkumná agentura na pražském Žižkově s bohatými zkušenostmi v oblasti průzkumu trhu. V naší nabídce najdete marketingové, sociologické a mediální výzkumy, z nichž řada má mezinárodní přesah. Jsme členem oborového sdružení SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění), které spojuje nejvýznamnější výzkumné agentury v zemi.
Co u nás budete dělat?
Recepce je místem prvního dojmu pro přicházející klienty, obchodní partnery i zaměstnance. Je to také každodenní opora pro tým: nejen že má přehled o dění ve firmě, ale také se stará o to, aby vše běželo hladce.
Mezi běžné pracovní činnosti kupříkladu patří:
- Péče o návštěvy a schůzky – budete první milý kontakt pro naše hosty. Připravíte jim dobrou kávu/čaj, obstaráte občerstvení a zajistíte, aby se u nás cítili komfortně.
- Příprava a koordinace zasedacích místností – budete mít přehled o důležitých schůzkách a řešit možné kolize zavčas. Také se postaráte o to, aby návštěvám a kolegům v zasedačkách nechybělo nic pro plynulý průběh schůzek a porad.
- Vyřizování a přepojování telefonátů s našimi klienty, respondenty, tazateli a dodavateli.
- Správa příchozí a odchozí pošty, zajišťování kurýrní přepravy.
- Zajištění plynulého chodu recepce a kanceláří – doplňování kancelářských potřeb a tiskovin (od papíru či tužek až po kávová zrnka v kávovaru), vyřizování drobných nákupů, pomoc při správě budovy (komunikace s údržbáři či s úklidem), kontrola a zajištění pořádku v budově i na příjezdové cestě.
- Každodenní podpora týmu – administrativní pomoc managementu firmy, obchodnímu i realizačnímu oddělení.
- Běžná administrativa (skenování, kopírování, komplementace a skartace dokumentů, rezervace a drobná logistika).
Koho hledáme?
Kolegu/kolegyni DPP (2–3 všední dny za týden, dle domluvy), které/munechybí:
- Úsměv, vstřícnost, příjemné, profesionální a kultivované vystupování, proklientský přístup (rádi pomáháte a umíte jednat s lidmi jak tváří v tvář, tak i písemně a přes telefon)
- Skvělé organizační schopnosti, systematičnost, pracovitost, přemýšlivost, iniciativní přístup k práci, samostatnost a spolehlivost (dokážete si práci zorganizovat a dotahovat věci do konce, rádi vyhledáváte možnosti, jak zlepšit i zefektivnit nastavené procesy).
- Dochvilnost, smysl pro time management, pořádek a detail, zodpovědnost (nic Vám neunikne, ať už jde o správně zapsanou poštu, rozbitou žárovku, nebo přípravu zasedací místnosti – chaos u nás nemá šanci).
- Perfektní znalost češtiny (umíte nejen napsat mail bez chybičky, ale také zkontrolovat prezentaci či tiskovou zprávu).
- Chuť se učit novým věcem.
- Středoškolské vzdělaní.
- Znalost práce s MS Office, minimálně základy angličtiny (slovem a písmem).Čím dalším si nás ještě získáte?
Empatií, pozitivní energií a přímočarostí. Náš tým funguje na principech férovosti a pečlivosti a každodenní úkoly plníme ve stanovených termínech. Zapadnete mezi nás? :)
Co Vám za to nabízíme?
- Rozmanitou pracovní náplň, která Vám umožní poznat různé oblasti firmy, lidi i obor jako takový.
- Příležitost skvěle nastartovat Vaši kariéru (nejen) v oblasti výzkumu a vyzkoušet si trochu od všeho.
- Samozřejmostí je zaškolení a seznámení s tím, jak to v oboru chodí. Interní odborná školení pomohou s profesním rozvojem.
- Neformální prostředí a mladý a přátelský kolektiv lidí, kteří spolu rádi tráví čas i mimo práci.
- Pravidelné týmové soutěže, grilovačky, dobročinné akce nebo filmové večery.
- Možnost dlouhodobé stabilní pracovní pozice.
- Krásný výhled na Žižkovskou věž nebo sochu Jana Žižky na Vítkově
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám své aktuální CV. Těšíme se, až se s Vámi poznáme!