Unikátní studie o postojích, lifestyle, spotřebitelských a mediálních návycích generace Alfa.
Co si myslí? Řeší trendy? Co dělají ve volném čase?
Záleží jim na nich? Podle čeho si je vybírají?
Jaké bankovní služby využívají? Daří se jim šetřit? Za co utrácí?
Jaké mediatypy je oslovují? Všímají si reklamy? A co influenceři?
Generace Alfa (narozená po roce 2010) sice zatím nemá plnohodnotnou kupní sílu, ale v nejbližších letech bude mít zásadní vliv na podobu trhu. Tato skupina nejen že mluví trochu jiným jazykem, ale především tvoří silnou uživatelskou základnu na sociálních sítích, formuje trendy, ovlivňuje nákupní rozhodování rodiny a své kapesné promyšleně utrácí za oblíbené značky.
Nenechte se překvapit a nahlédněte s námi do budoucnosti!
Naše výzkumná studie Born to Scroll: Jak generace Alfa mění jazyk i logiku nákupu mapuje postoje dětí a teenagerů ve věku 10–14 let napříč kategoriemi jako móda, kosmetika, elektronika, média, influenceři nebo finance. Výzkum kombinuje kvantitativní dotazníkové šetření s kvalitativními rozhovory.
1000 online respondentů
20minutové dotazování
6 tematických okruhů
Dyadické konverzace s 20 respondenty
Více než 10 hodin rozhovorů
Autentické diskuse o značkách, oblíbených produktech a světě kolem nich
Výsledky studie budou oprezentovány našimi odborníky na snídaňovém eventu Data & Croissants. Potkejte se s autory studie nad kávou, croissantem a dalšími dobrotami a odneste si studii v plné verzi.
8:45 doors open
9:30 program
Pernerova 51
Praha 8
Kompletní studie Born to Scoll
Vstup na Data & Croissants